Övningskört

Jag har då nyss varit och övningskört då och det gick faktiskt över förväntan! Fick kärringstopp några gånger, men eftersom jag bara kört en gång förut så är det ju helt normalt. Man jag blev riktigt nöjd.

Håller på att städa mitt rum just nu, och det behövs då verkligen eftersom det ser ut som en svinstia, men nu börjar man se golvet genom kläderna, hehe. Ska hinna dammsuga och så också bara, det är bara det att jag har sån grym huvudvärk så det känns typ som jag ska svimma så vi får se om jag fortsätter imorgon eller hur jag gör. Plugga måste jag då också hinna med att göra. Jag ska ha en engelsk bok utläst till på torsdag och har bara läst hälften, fast det går nog ganska fort att läsa ut eftersom att jag älskar att läsa (fastän det är på engelska).

Måste föresten be om ursäkt till dom som har kommenterat som jag inte har svarat på. Jag har inte sett vissa kommentarer, men nu har jag sett alla, svarat och godkänt dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback