Kramp i halsen

Min hals krampar och jag hoppas verkligen att det inte blir värre för då kommer jag inte att kunna prata. Jag är inte nå hes nu men min hals gör ändå grymt ont. Men nu ska jag sluta kröjma, det finns säkert något positivt med denna vardag.. Eller okej, det finns det inte.. Min middag bestod av nudlar som jag inte ens orkade äta upp fast jag typ inte har ätit någonting sen lunch förutom ett äpple och en chai latte som Therese var snäll och bjöd mig på när vi gick på stan idag (som jag har glömt att nämna) men nu vet ni det.

Jag har bestämt mig, jag ska köpa Jugges bärbara dator. Den är tre år gammal men det gör inte mig någonting, den är ändå säkert bättre än min stationära, hehe. Jag ska gå och kolla så att jag inte har feber, men oroa er inte, jag kan nästan garantera er att jag inte har det för jag har aldrig feber men eftersom jag har hållit på att frysa ihjäl hela dagen (vilket ju för sig inte är någonting ovanligt) och gick omkring med blöta skor efter orienteringen igår så är det en risk, men som sagt, typ en på hundra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback