Klantarslet Linda

Alltså, jag lyckas då med allt. Igår var vi på fest på Bodsjöskolan och när vi skulle hem var jag smart och kom på att jag kunde gå rakt över ängen, det var mörkt ute så jag såg ingenting, men gick ner i diket för att hoppa över på andra sidan, och jag hoppar rakt in i en betongbrunn. Jag hade inte så ont från början men när jag kom hem så kände jag smärtan skölja över mig, jag hade så oerhört ont i handen. Så vi ringde Jesper som skjutsade in oss till akuten där jag fick vänta väldigt länge på att en läkare kunde peta lite på min hand och ge mig en gasbinda. Idag fick jag komma in igen för röntgen och dom kom fram till att det bara var en blödning, men det gör så gryyymt ont. Jaja. Det går knappt att skriva så det hära får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback