Historia

Jag har historia och håller på att skriva om myten som handlar om gengångare. Det är faktiskt ganska roligt eftersom det är en omväxling jämfört vad vi brukar göra, fast det känns lite som i högstadiet, men inte mig emot! Däremot är jag ganska less nu och vi slutar inte den här lektionen förens om 40 minuter och det känns ju väldigt drygt.

Igår vad jag med A och vi gjordet inte så mycket (som vanligt, hehe), vi tog det lugnt och gick en liten promenad vilket var väldigt mysigt, jag sov även över hos honom och vaknade faktiskt i tid imorse så jag hann duscha idag med. Idag/ikväll/inatt ska jag vara med Sara, och hon ska då sova över hos mig så att vi kan göra oss iordning tillsammans imorgon och det tycker jag är jätte roligt! Men nu ska jag försöka få någonting gjort, skriver kanske mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback