Fredagsmyyys om det så är det sista vi gör, vi ska ha fredagsmyyyyys

Jag kan väl pressa in ett inlägg så hära eftersom jag inte skrivit på två dagar. Ja, vad har då hänt? Igår sov jag över hos Jessica och vi fick springa imorse för att inte missa bussen men vi hann faktiskt i sista sekund. Nu sitter jag hos A och ska snart äta taco och sen kanske jag ska förbi Carro i Pitholm för tjejkväll om jag nu tar mig det vill säga.

Imorgon var det tänkt att jag skulle jobba, men när vi körde förbi med bilen idag så såg vi att jag knappast skulle ta mig fram med korvvagnen så det är nog ingen idé vilket känns ganska surt för mig. Hur som helst så blir det fest på kvällen hos Jessica och det blir väldigt nice kan jag lova! Nu ska jag dra mig vidare, det börjar lukta gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback