Fransk manikyr

Ikväll har jag och Sara haft en riktig tjejkväll! Vi har sminkat varandra, provat kläder, rensat bland underkläder och haft jätte roligt fast hennes älskade film harry potter inte funkade, hehe. Sara for för ungefär en halvtimme sen då Jonas kom och hämtade henne och nu sitter jag här själv och har gjort lite fransk manikyr på ena handen och väntar på att det ska torka så att jag kan göra på andra, mycket till liv med andra ord! I helgen står det fest på schemat och det tror jag kommer bli väldigt roligt.

Men nu ska jag måla klart naglarna och sedan dra mig vidare till min underbara säng, är riktigt trött för en gångs skull (på kvällen alltså, på dagarna är jag jämt trött) så det kommer bli mys att sova. Så det gäller att dra medans det varar. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback