Dumma NK B

Hejsan! Idag är jag duktig som är inne på mitt tredje inlägg men nu vill jag bara skriva att jag är nervös inför imorgon. Har nämligen ett prov som jag nästan inte kan någonting av i kemi, men jag har gjort mitt bästa med pluggandet, fastän jag glömde boken i skolan, men jag får passa på att läsa litegrann i den imorgon innan Nk:n, jag hoppas verkligen att jag klarar det hära provet, annars vet jag inte vad jag gör!

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova, men vi får väl se hur det går, måste föresten bara berätta hur duktig jag har varit idag! Jag har dammsugat och städat mitt rum, och så har jag hängt tvätt plus att jag har hunnit med att plugga litegrann också, och så har jag till och med hunnit vara med Sara och Jonas och se idol, nice! Men nu ska jag som sagt sova, men snälla, önska mig lycka till inför provet imorgon, det lär behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback