Presenter

Okej, jag är en vecka försenad men nu får ni ett inlägg om vad jag fick när jag fyllde år:

1. 2. 

3. 4.

5. 6.

7. 

8. 


1. Servisen som jag fick av mamma och pappa.
2. Lampan jag fick av Therese och Jugge.
3. En av skorna jag fick av Anna.
4. Armbanden + örhängen jag fick av Anna och Tobbe.
5. Hahah, "påsarna" plus innehåll jag fick av Nina.
6. Kortleken jag fick av Jessica och Linnea.
7. Tidning + inpackning av Jesper och Sandra.
8. Armband + halsband som jag fick av Susanne och Janne (Andrés föräldrar).


Och så fick jag ju en massa andra saker, en morgonrock, en bok, pengar och en choklad av Peter och lite till :) Tack min underbara familj plus mina underbara vänner!

Kommentarer
jessica säger:

men linda då, du nämnde aldrig tårtan med ljusen :S :'( haha ;)

2009-10-26 | 14:15:03
Bloggadress: http://jessiiicagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback