Mitt i natten

Damn, klockan är 1.00 och jag är jätte pigg, men ska ändå lägga ifrån mig datorn och försöka sova lite efter det hära, även fast det inte känns så nödvändigt att sova 5,5 timmar bara eftersom jag måste sova typ 10 timmar för att vara pigg, men det är bara att härda, tyvärr. Idag har jag ändå varit duktig och varit ute och gått, i snön, ja tro det eller ej, men det snöade idag och även fast det känns hyfsat mysigt med första snön så vet jag att nu går jag verkligen mot mörka tider, jag blir ALLTID deprimerad på hösten och vintern och blir inte mig själv först när våren kommer men jag ser i alla fall fram emot att linda in mig i ett täcke med en kopp te och en bra bok och alla mysiga halsdukar som man får gömma sig bakom, och nu är det ju föresten bara sex dagar kvar tills jag fyller år, som jag längtar! Jag blir som ett litet barn igen så fort jag tänker på födelsedagar och julaftonar, haha.

Tur att vi börjar dagen med fotografisk bild imorgon, annars hade jag dött, ordagrant, men vi får väl hoppas att jag klarar resten av dagen, går till 15.00 eller något sådant men jag känner verkligen inte för att plugga över huvud taget, jag känner för att sova, dricka te under täcket och ligga och läsa (vilket jag inte gjort på ett bra tag nu för att vara jag?), men jag tror jag pratar om lite konstiga saker nu för er pigga människor att förstå så jag ska lämna över detta inlägget till ödet nu, hahaha. Ånej, övertröttheten kommer, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback