Jag ska..

Jag vet att jag har lovat att lägga upp bilder på vad jag har fått, jag hade faktiskt tänkt att göra det redan igår men då var jag så himla trött så jag inte orkade, och då tänkte kah att jag kunde göra det idag istället, men då är det så att min andra dator är hos A och det är där jag har alla bilderna, så tyvärr får ni nog det inlägget imorgon istället. Idag har jag mycket att göra, så jag har inte egentligen tid att sitta hära.

Jag ska:

- Städa (sätta tillbaka "fodralet" på soffan och byta sängkläder + skura trappen)
- Plugga (En massa olika saker, gah!)
- Gå ut och gå (var flera dagar sedan)

Sen kommer jag inte på så mycket mera just nu, men det är mycket att plugga för min del, och att jag har grymt ont i skallen gör inte saken bättre, men jag bjuder på en bild från helgen som jag faktiskt har på den hära datorn:

Om ni vill se mer bilder så får ni kolla på facebook för jag har lagt upp alla där, sök bara på Linda Hurtig om ni är intresserade, nu ska jag återgå till pluggandet (eller vad jag nu gör).



Kommentarer
Alexandra säger:

:)

2009-10-14 | 19:19:55
Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback