Jag älskar Göteborg!!!!!

Nej, jag har inte prövat sushi, suchi, suschi eller hur det nu stavas (orkar inte googla) än men jag har lyckats bli brunett igen (jag som aldrig mer skulle bli det) fast den här gången är det mycket ljusare, mer som ljusbrun och jag är faktiskt nöjd ändå. Vad har vi gjort då? Igår så gick jag på stan ensammen i flera timmar och shoppade upp lite pengar innan Jennie slutade, när hon slutade så for vi hem till henne nästan direkt och tog det lugnt, åt palt, såg filmer o.s.v. Och så hann vi med att slumra till en stund på dagen också, jag hade bara sovit 4,5 timmar under tågresan så var ganska tärd.

Imorse for Jennie till skolan och jag for till stan och färgade håret och klippte mig och som sagt så blev jag riktigt nöjd, kom dock till stan 9.30 och kom hem 18.00 så tärd var jag men lyckades komma hem med lite saker idag också. Vi köpte även fett med godis som vi ska äta senare till en bra film och kanske idol, så det blir en lugn dag idag också kan man säga, men imorgon händer det grejer, då ska vi nämlingen mest troligt på bio, kraftansträngning, haha. Nej men man orkar ju inte göra så mycket på kvällen när man hållit igång hela dagen. Jennie bjöd på på fika idag också på ett underbart sött café i "gamla" staden. Bullarna var lika stora som en tallrik och allt var riktigt stort på det cafét, så jag och Jennie delade på en gigantiskt bulle då. Som kompesation på att hon bjöd mig på fika bjöd jag henne på middag, thai mat, och det var underbart gott.

Imorgon ska vi ju då som sagt mest troligt se på bio, och då ska jag mina vänner äta sushi (det känns som det stavas så, men jag har fortfarande inte googlat) och då får vi se vad jag tycker om det, jag lovar att fota min reaktion, haha :) Hur som helst så ska vi ju gå på stan då också. Jag kan lägga upp bilder när jag kommer hem så får ni se vad jag har köpt, det är fina grejer.. Föresten, ni vet Bobby? Blondinbellas och Kenzas och doms frisör? Han var på kicks här idag, så jag var tvungen att gå förbi en till gång för jag blir så glad när jag ser folk som jag känner igen. Men nu ska jag vara social med Jennie, vi ses!

Kom på att jag måste berätta en rolig sak, jag har varit i Göteborg i två dagar och tre stycken har frågat om vägen till saker och det värsta är att jag har kunnat svara på två av dom frågorna, inte för att det var så svåra frågor men, nu ska jag dra som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback