Hyper

Oj då, här var det dammigt! Det var riktigt länge sen jag skrev nu, men jag pressar in ett inlägg så hära innan helgen. Igår var jag på tjejkväll, jag hade bara planerat att köpa strumpbyxor men kom hem men en underbar halsduk och en tunika också, lägger kanske upp bilder senare (imorgon) om jag har tid, vi får se. Jag fick min födelsedagspresent av A idag som bestod av tre röda rosor, mörk choklad och cola, den grabben vet vad jag gillar, thank you darling!

Nu sitter vi då hur som helst hos A och väntar på mat, som jag är hungrig. Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt, se idol och se på någon film typ. Det blir myyyys. Men jag ska dra mig vidare nu, men pressar kanske upp ett till inlägg senare, ni har kanske lärt er av mina ryck, ibland bloggar jag flera gånger per dag, och ibland tar det någon vecka mellan gångerna, hehe, jag ska försöka att bli bättre, men vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback