Göteborg dag 3

Jag sitter ensammen i Jennies lägenhet just nu eftersom hon smet iväg på träning som skulle hålla på till ett. Jag ska strax hoppa in i duschen och göra mig klar sen blir det lunch (sushi) på stan så vi får se vad jag tycker om det då. Jag har lagt upp lite bilder på facebook så ni kan ju titta dära om ni är intresserade så får ni se min nya hårfärg och det, orkar inte lägga upp bilder hära eftersom jag inte vet vars Jennie har dom på sin dator. Ikväll funderar vi på att bowla, se på bio eller bara sitta på nått café och ha det mysigt, det blir som ni kanske förstått, en ganska lugn dag idag också, men det är bara bra, man är så slut efter att ha gått en hel dag på stan hära.

Hur som helst så ska jag hoppa in i duschen nu, känner mig INTE fräsch. Men vi får se om jag hinner skriva något mer innan jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback