En dag kvar!!!!!

Det är en dag och några timmar kvar tills jag far till Göteborg och jag har ingen aning om vilka kläder jag ska ha med mig eller någonting. Klockan 17.53 imorgon går tåget från Älvsbyn och som jag längtar! Det tar ju dock 12 timmar innan jag är framme, eller jag tror till och med det tar längre, typ 15 timmar eller nå, men det är ingen big deal. Jag läääängtar!

Kom på att jag glömde bort att skriva om Jessicas och Linneas fina present i mitt inlägg som jag skrev för ett tag sedan. När dom kom (lite senare på kvällen) så hade dom med sig en rosa tårta med ett ljus i mitten som dom hade tänt, och så sjöng dom ja må hon leva och jag blev så rörd att jag håll på att börja gråta, dom var grymt gulliga! Men nu ska jag dra mig vidare.

Kommentarer
Jennie säger:

sorry, men det tar typ 20h :)

2009-10-27 | 23:05:29
jessica säger:

Haha braaaa linda :D:D Nu blev ja glad att du skrev om vår tårta! ;) Men hoppas du får det helt superbra i storstaden :D shoppa försiktigt ;) Pössar från Norr

2009-10-29 | 11:30:15
Bloggadress: http://jessiiicagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback