Dumma öga

Hejsan, igår gjorde vi inte så mycket, vi spenderade kvällen framför idol med en påse godis, och äntligen åkte Niklas ut, igår var ju dock det bästa han har gjort men han har ju en ganska så falsk röst tycker jag. Hur som helst så var det meningen att jag skulle festa ikväll men känner mig väldigt hängig och jag känner ingen tagg så jag hoppar nog över det.

Föresten har jag haft jätte ont i mitt öga både igår och idag, det känns som jag har nå smuts eller någonting som ligger och skaver under ögonlocket men jag får inte bort det och ser inte någonting, gah. Det konstiga är att ena stunden har jag grymt ont, andra känns det inte någonting, jag trodde det hade försvunnit i morse fast sen kom smärtan tillbaka. Just nu har den ett uppehåll så jag hoppas att den försvinner helt nu.


Kommentarer
Linnéa säger:

DÖ LINDA DÖ!! x'D hahahahhahaha!



Om det är NÅGON i idol som sjunger FALSKT så är det ju Eddie! GAH! Han är inte ens snygg!



haha! Ursäkta utbrottet x'D

2009-10-24 | 19:38:00
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback