3 dagar kvar = TAGGAD!

SOM jag är taggad inför helgen, bara tre dagar kvar nu och när jag stiger upp imorgon bitti är det bara 2 dagar kvar!!!! För dom som inte vet så fyller jag år och jag blir som ett litet barn när jag fyller år, och så är det ju självklart fest på kvällen = NICE! Jag är lite hyper just nu, men vad annars kan jag vara? Imorgon ska jag baka Jennies goda banankaka och på fredag blir det nog att baka Sandras goda chokladtårta, jag är så nöjd just nu. Men jag ska försöka gå och lägga mig så att jag får lite sömn och inte är så trött imorgon bitti, kan föresten tillägga att jag har varit pigg hela dagen idag (vilket är väldigt ovanligt), men vi hörs någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback