Upp och ner

Jag har väldigt lite ork kvar i min kropp just nu och det bidrar då självklart till att jag är oerhört trött och inte orkar göra så många ryck, fast ändå söker jag anledningar till att bli glad och när jag blir glad så blir jag helt hyper tack vare allt adrenalin som strömmar ut i min kropp. Så hära har jag alltid varit: - Antingen är jag trött och lite sur, eller så är jag överglad och jobbig. Om jag var mina vänner skulle jag nog ärligt talat inte stå ut med mig, men tack för att ni gör det!

Jag har inte orkat blogga någonting sedan jag kom hem från Göteborg tack vare dessa anledningar. Så fort jag är med folk kommer mitt glada och hyperaktiga jag fram, men när jag sitter här framför datorn blir jag trött och hängig och i dessa lägen är det inte så roligt att blogga. Idag har jag en enormt kraftig huvudvärk så snart ska jag nog tvinga i mig alvedon och dricka lite mer te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback