Trötttrötttrött

Jag fick låna hem en kamera i helgen och knäppte över 200 bilder på allt möjligt, jätte fina bilder på Lovis bland annat. Jag har lovat Sandra att lägga upp dom så gör det senare idag eller någon annan dag för orkar bara inte just nu, är så himla trött. Jag var föresten duktig idag och vaknade 07.25, samtidigt som bussen går men som tur var sov jag över hos A där det går bussar varje halvtimme, så jag åkte med den som gick 8.08 istället så då kom jag bara 20 min försent.

Nu har vi fotografisk bild A men jag är för trött för att tänka så sitter bara och tittar på alla bilder jag tagit i helgen och laddar upp några på facebook. Idag ska jag PLUGGA. Jag måste verkligen ta tag i mig själv nu och satsa lite mer på skolarbetet. Jaja, ska fortsätta med det "viktiga" jag håller på med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback