"Termos-mugg".. hehe

Som jag är sliten idag! Höll på att däcka under geografin men nu känns det lite bättre. Hade tänkt att gå och köpa en "termos-mugg" (som jag så fint valt att kalla det) idag men inte hade jag tid eller ork med det.. I helgen ska jag då i alla fall jobba på fagervik så det kommer bli skönt med lite omväxling och lite mer folk som man känner kanske, ser faktiskt fram emot det även fast jag inte kommer få en enda sov morgon i veckan. Egentligen behöver jag verkligen sovmornar om jag ska överleva en hel vecka till, men jag får klara mig på något annat sätt.

Förlåt för ett så ointressant inlägg men jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om idag.. kan säga att jag ska städa och plugga, men annars så kommer allting vara helt dött. Men nu ska jag gå och lata mig i soffan där jag hör hemma. Kanske lägger upp lite bilder från i helgen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback