TE!

Jag tror jag är beroende av te, jag vill bara ha mer hela tiden, dricker minst två koppar om dagen när jag är hemma, det är riiiktigt gott! Om ett tag ska jag även ta ett varmt bad och bara mysa med ännu en kopp te! Det måste vara det hära som kallas livet!

Jag ska även försöka att hinna med en promenad före, har verkligen varit dålig på den punken på sistone, men so what, jag har inte haft ork även fast jag innerst inne älskar att gå ut och gå i höstmörkret och få lite frisk luft. Men nu ska jag ladda upp lite musik på min mp4 och dricka upp mitt te. Men skriver kanske mer senare. Nämde jag att det är en bra dag idag?


Kommentarer
Em säger:

Hoppas dagen i dag blir bra också! Te innehåller också koffein, precis som kaffe, men i mindre mängd. Så kanske du har blivit koffeinberoende? ;)

2009-11-26 | 05:47:45
Bloggadress: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback