Sista dagen..

Jag är inte laddad för hemgång idag kan jag lova, men jag har ju inget val, hade gärna stannat hära några dagar till men det har varit riktigt roligt så länge som det varade. Igår så bowlade vi, sen for vi och fikade och det var riktigt mysigt, har som sagt bilder på facebook så kolla dära. Prövade ju också på sushi igår och det var väldigt äckligt tycker jag, så istället gick vi över till Mcdonalds och så köpte jag en cheeseburgare och det var mycket godare, hehe. Idag har vi cyklat väldigt långt och länge och även fast jag höll på att dö för att min kondition är kass så var det riktigt skönt, i alla fall så hära efteråt. Nu är det bara 2,5 timmar tills tåget går så jag ska hoppa i duschen sen ska vi fara och handla, skriver någon gång då jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback