Oh no!

Okej.. ingen panik nu. En spruta kan väl inte vara så farlig, eller? Det enda jag kommer ihåg är att sex sprutor i gommen gör vääldigt ont. Men det hära är ju inte i gommen, och det är bara en spruta, och det var ju flera år sedan nu.. ingenting att vara rädd för.. PAAANIK!

Okej, läget är så hära att jag fick ett sms för ett tag sedan där det stod: - Hej Linda, du har tid för vaccination.. blablabla. Jag sprang genast ner till mamma där hon tittade oskyldigt på mig, HON HAR TJUVBOKAT MIG TILL VACCINATION!! Nu är jag lite nervös eftersom jag är grymt sprut rädd och hade inte ens tänkt att vaccinera mig, fast jag vet att det inte är så farligt. För er som inte vet så opererade jag ut en tand i sexan som vägrade komma ut, och då fick jag ta väldigt många bedövningssprutor, bland annat sex sprutor i gommen då, och det var det värsta jag varit med om, så därför är jag lite nervös även fast jag vet att det bara är fjolligt av mig, men what to do? Det är ju bara en liten spruta.. Nothing to be worried about.

Kommentarer
Marina säger:

Det kommer att gå bra Linda. :)

2009-11-16 | 18:31:53
Bloggadress: http://minlillafotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback