jobbardag

Jag kommer inte ihåg sist jag var så hära tärd i kroppen. Jag var på fagervik strax innan 10 imorse och gjorde i ordning. Sen har jag fått stå upp hela dagen och jag har sålt 5 burkar, jag vet inte varför jag är tärd i armarna också men dom känns grymt tunga i alla fall. Jag kan även säga, när jag ändå håller på, att jag har hållit på att frysa ihjäl hela dagen så när jag gick hem blev mina händer och fötter så kalla att dom blev varma.. Har ni varit med om det någon gång? Men jag måste faktiskt medge att det har varit riktigt trevligt trots allt även fast jag inte kommer göra så många ryck ikväll. Ikväll ska jag föresten även vara hund vakt åt chihuahuan Ozzy, och jag tror han är ganska sugen på att gå ut och gå just nu.. Damn.

Som tur är får jag sovmorgon imorgon för då börjar jag först 12.00, det kommer bli otroligt skönt! Men nu ska jag gå ut med Ozzyboy sen ska jag äta någonting och hoppa i duschen. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback