Du om nån borde förstå att man inte gör så här mot mig

Jag har hunnit skriva två dikter idag, den ena ser ni här nedanför och snart ska jag lägga upp den andra. Blev inte så himla nöjd med dom men hoppas att ni gillar dom i alla fall. Ska försöka göra något armband snart också, har ju faktiskt lite material nu så att jag kan göra det, och det var flera månader sedan sist, men jag har ingen ork över till annat när det är skola, tyvärr, plus att jag jobbar ju oftast på helgerna, i alla fall på lördagar, men jag lovar att skärpa mig.

Efter att jag har gett armbanden ett försök så blir det nog sängen ganska direkt, är riktigt trött och behöver sömn om jag ska orka med veckan som kommer, ni vet hur trött jag brukar vara.. Men nu ska jag dra mig vidare. Lägger upp dikten om ett tag då, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback