Ansvarsfull..?

Uppdateringen har varit kass, men vad ska jag säga? Jag har pluggat, pluggat, pluggat. Min lunch idag gick åt till att plugga och det är så inte jag, vad har hänt? Har jag kanske förvandlats till en ansvarsfull människa? Nja, men någonting allvarligt har då hänt. I helgen blir det jobb som gäller, funderade först på att inte jobba men kom fram till att det blir bäst så. Annars blir det kanske filmmaraton imorgon med Sara med flera och det kommer nog bli mysigt tror jag. Det var egentligen meningen att det skulle bli fest i helgen med jag blev förådd, så det blir nästa helg istället, jag som vill använda min nya klänning! Men jaja, whatever.

Nu ska jag starta en tvättmaskin sen ska jag plugga mera spanska och NK. En perfekt torsdagskväll.. Eller?

Kommentarer
Therese säger:

Förrådd? Av mig eller? Hehe

2009-11-12 | 17:53:16
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback