Våffeldagen

Hejsan bloggen! Idag började jag 9.30 och hade en lektion som var 45 min lång. Men ändå var jag kvar i skolan till efter två någongång då A kom och hämtade mig. Nu sitter jag i mitt rum och nördar mig framför datorn medans han är ute och tvättar sin bil (som egentligen inte ens är smutsig), min pojkvän är ju som lite som han är. När jag kom hem (kring 14.30) så åt jag mackor vilket var det första jag åt på hela dagen förutom typ 1/4 mjukglass, så jag var jätte hungrig men nu är jag mätt (can you believe it?)

Idag är det våffeldagen så det blir troligtvis våfflor och varm choklad till middag, hur gott är inte det? Jag hade tänkt att fara och träna idag men jag kände mig alldeles för lat så det blir väl en promenad senare efter maten istället, så det kommer nog bli skönt. Nu ska jag äta en kiwi! Gött, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback