Jag känner irritationen.

Som jag är uttråkad just nu. Jag har precis städat klart men blev rastlös så fort jag satte mig ner. Usch vad irriterad jag blev när jag kom in på en tjejs blogg som höll på att tracka ner några av de "större" bloggarna, och så skrev hon typ att blondinbella betedde sig som en gammal tant och skulle byta plats med henne istället, och så har hon skrivit att hon inte gillar att folk "kommenterar" hennes bröst osv. men det var inte så konstigt eftersom hon så gott som visade brösten på bilderna på henne. Usch vad jag ogillar sånt folk. Men det värsta var hennes sätt att tracka ner dom. Jag hatar när folk trackar på andra utan att dom känner den personen och faktiskt har någon anledning att göra det. Javisst, Blondinbella skriver lite överdrivet och så och Kenza också ibland, men jag känner dom inte och snackar därför ingen skit om dom. På en av bloggarna så hade hon lagt upp en bild på den personen i en rulltrappa och då hade hon b.l.a. skrivit: - Kolla fet magen som hänger över! Hur moget är det? Åhh! Jag kom just på en sak, jag känner inte den här tjejen men snackar ändå skit om henne men det beror på att hon snackar skit om andra. Jag ska ju för sig inte lägga mig i det hon skriver men jag kan inte rå för att jag blir irriterad och jag kände att jag bara var tvungen att få skriva av mig. Men nu ska jag lugna ner mig och prata om något annat istället.

Det kanske inte blir att göra ingenting resten av dagen. Jag såg att det var nästan 8 plusgrader ute och blev lite sugen på att gå en långpromenad med mamma efter maten. Vi får se hur det blir med det men jag ska iallfall försöka ta mig ut. Det dåliga är dock att om jag går ut och går kommer inte mina skor bli sig själva på ett tag p.g.a. allt slask men jag får försöka undvika det värsta. Jag känner att jag blir väldigt rastlös när jag inte är med A eftersom jag är så van med honom och är med honom så gott som jämt, så när jag väl inte är med honom så blir jag deprimerad och rastlös, och ändå gör vi typ ingenting när vi väl är med varandra. Jag har nästan inte ens någonting att plugga heller, bara nå till nästa vecka (men om jag pluggar på det så är det glömt tills provet är) och ett spanska förhör på fredag, och jag har ändå inga saker med mig hem.

Vet ni en sak? På onsdag har jag och A varit tillsammans i ett och ett halvt år och det känns jätte roligt! Vad vi ska göra vet jag inte, vi har inte så mycket pengar så det blir väl mest mys här hemma. Jag ska försöka övertala honom om att vi ska ha en dator fri och en mobil fri dag tillsammans hur det nu går. Men slutpratat, nu måste jag gå och hjälpa pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback