Sunny day

Hejsan! Nu sitter jag hos A och har precis kommit hem från en långpromenad i det fina vädret. Det har varit soligt hela dagen och varit jätte skönt ute. Jag ville dock hinna en snabbis på stan också men jag tror inte att det blir. Igår gick jag på stan med mamma och fick en tröja och ett par jätte sköna och varma tofflor. På kvällen kom Jessica, Jonas och Kg förbi och vi satt mest hemma hos mig och spelade spel. Det är ju roligt att bara sitta hemma och ta det lugnt någon gång också. Resten av dagen har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra men vi hittar nog på någonting.

Ikväll ska vi iallfall se Valkyria och se hur den filmen är. Jag tror faktiskt att den kommer att vara riktigt bra eftersom jag gillar verkliga händelser. Vi människor gillar att se/läsa om människor som har det sämre än oss. Det låter grymt, men tänk efter så är det faktiskt så. Det beror nog på att vi börjar tänka på att vi har det ganska bra ändå. Men nu ska jag gå och mysa med min boyfriend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback