Sunday.

Jag bloggade varken i förrgår eller igår men jag har haft fullt upp, därför får ni en snabb uppdatering över vad jag har gjort i helgen:

Fredag:
- Skola.
- Fest.

Lördag:

- Middag med familj.
- Robinsson.


Söndag:
- Ätit frukost.
- Sett film.
- Läst bloggar..?


Så mycket har jag hunnit göra. Jag hade tänkt att blogga igår men jag var alldeles för tärd. Idag ska jag träna, annars bara ta det lugnt, kanske städa litegrann.. Usch, varför är det så svårt att få någonting gjort just på söndagar?

Kommentarer
Sandra säger:

Söndagar är så jobbiga. Jag har aldrig någon ork på söndagar :(

2009-03-29 | 15:00:36
Bloggadress: http://saandraj.webblogg.se/
SZ crew säger:

Hej!



Checka gärna in SZ's nya Outfit och skönhets blogg!



Hos Fashion Inn By SZ kommer ni att hitta outfits för alla smaker, ni kommer att få råd om hur man klär sig, om vad som är inne och vad som är ute, hur en plagg bör användas och hur den inte bör användas. Ni kommer också at få skönhetsråd, detta gäller självklart både kvinnor och män.

Vi kommer också att börja med "give aways" och tävlingar där vi delar ut unika plagg som vi hittar, skönhetsprodukter m.m.



Du/Ni får gärna skicka in Feedback och egna Outfits samt motivering, tycker vi att motiveringen och outfit:en är bra så kommer vi att publicera den tillsammans med en länk till den som skickade outfiten!

Du skickar feedback eller Outfits till [email protected]





Mvh;



SZ Crew.

2009-03-30 | 22:26:46
Bloggadress: http://fashioninnbysz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback