Sportlov.

Hejsan! Nu sitter jag hos min boyfriend. Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att upptadera men jag fick ju sportlov i fredags och har haft fullt upp och har inte haft någon tillgång till dator. Eller, det har jag ju, men A har suttit vid datorn och jag har suttit vid tv:n under våra lediga stunder, men nu har jag snott till mig den en stund. Här har ni lite helguppdatering:

Fredag:
- Skola till 11.20 (vanligtvis slutar vi 14.50)
- Luleå direkt när vi slutade.
- Var med lite folk.


Lördag:
- A väckte mig alldeles för tidigt fastän han lovat att jag skulle få sova hur länge jag ville.
- Stan.
- Tog det lugnt några timmar.
- Fylleskjutsade folk hela kvällen/natten (dom sista vändorna somnade jag på)
- Kom hem kring 3.30 och däckade direkt.


Söndag:
- Vaknade 12.00
- Kalas med Andrés pappa som födelsedagsbarn.
- Gjort ingenting resten av dagen.


Nu blir det nog att sova skulle jag tro, iallfall att ligga och se på tv och bara mysa och ta det lugnt. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback