Så typiskt jävla mig

Jag planerade att somna tidigt idag, och jovisst, det lyckades jag med, kring 22.00 så låg jag och sov. Nu är kl 00.40 och jag har varit vaken i en kvart. Vad tror ni jag vaknade av? Att jag håller på att hosta sönder mina lungor! När jag för en gångs skull somnar tidigt så ska nån jävel där uppe jävlas lite exta med mig. Jag har hostat så mycket att det nu gör jätte ont i bröstet och i lungorna. Jag orkar inte med det hära! Och tror ni att vi har någon hostmedicin? Nej, inte när jag håller på att dö av hostattacker, självklart inte. Så istället har jag tvingat i mig en alvedon och druckit lite vatten och hoppas på att det ska bli bättre. Vi får se om jag far till skolan imorgon, jag måste försöka sova snart, men med den här hostan funkar det aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback