Igår var jag säng liggandes.

Jag hann inte med att skriva någonting igår eftersom jag var sjuk och låg mest i soffan och slöade. Men sen kom A och han satt vid datorn ett tag (han tycker typ det är roligare än att vara med mig?) men sen blev han tydligen så uttråkad att han bara var tvungen att fara och vara med någon, men jag som var sjuk ville ju helst stanna hemma och  vara lat men han mutade mig med en choklad så då följde jag. Nu är vi hemma hos mig och gör oss redo inför den skrämmande middagen med våra föräldrar. Vi får väl se om vi får vara med varandra i framtiden efter det hära, hehe. Men nu ska jag börja klä på mig tror jag. Jag skriver kanske mer sen eller imorgon hur middagen gick. Nä, jag tror att det kommer vara riktigt trevligt. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback