I open my eyes!

Nu är jag hemma hos mig och laddar med nya kläder. Nörd-André har köpt en ny 42" tv som vi troligtvis ska sitta och nöta hela kvällen. Om han bara kunde tapetsera klart skulle det vara jätte fint i hans rum, men eftersom han måste beställa mer tapeter så tar det nog några dagar till iallafall. Nu ska A komma och hämta mig och kvällen kommer troligtvis spenderas med Jessica och Jonas med en film. Idag har jag fått en väska av A i ett och ett halv års present! Det är ju några dagar kvar men jag blev kär i väskan. Den skulle kostat 500:- men det var extra pris på den så den kostade bara 100:- Fyndat?

Nu ska jag börja göra mig iordning så inte A blir arg över att han får vänta när han kommer så det är bra om jag är klar direkt. Men jag skriver kanske mer ikväll om jag får tid. Ha det bra!

Ps! Jag lovar att försöka bli bättre med uppdateringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback