Hej jag är uttråkad

Hejsan. Jag är uttråkad, bedtime stories var bra fastän det är en barnfilm, I <3 barnfilmer. Hehe, nej men ibland måste man ju få unna sig. Mamma och pappa har då inte ringt än och A har gått och lagt sig så jag ska väcka honom när dom ringer. Jag är då inte ens trött nu men om jag inte håller mig sysselsatt så kommer jag bli trött så småningom.

Jag såg ett erbjudande som jag skulle vilja ha. Tre nummer av tidningen glamour och en parfym och nå smink för 49 + frakt. Sminket var jag inte så intresserad av eftersom jag har så mycket smink men parfymen och tidningarna lät frestande, så jag blev lite sugen. Jag ska kolla lite mer på det så får vi se om jag beställer. Fast det var dock bara ett parfym prov såg jag nu så då blev jag mindre intresserad. Så det blir nog inte att beställa trots allt. Men jag kanske blir sugen på att göra det trots allt, men jaa..

Vad har ni gjort ikväll då? Jag har sett på tv, vräkt i mig chips och cola och inte gjort så mycket annat. Suttit vid datorn och ja.. Det är nog allt, men ibland måste man ju unna sig det. Jag är nästan ute varje lördag och fredag så då är det skönt att ta det lugnt ibland. Håller ni inte med om det folks?

Erbjudande från Glamour

Kommentarer
Sandra säger:

Sv: Jo det var väldigt tråkigt. Men det är bra att vi kan umgås som vänner. Vi har ändån gått igenom så mycket tillsammans. :)

2009-03-22 | 12:20:11
Bloggadress: http://saandraj.webblogg.se/
Anonym säger:

Den där parfymen är verkligen bra alltså!!! köp den :D:D:D

2009-03-23 | 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback