God morning.

Hejsan. Eftersom jag varit så dålig på att uppdatera på sistone så klämmer jag in ett inlägg nu på morgonen också trots mitt tajta shema. För ovanlighetens skull duschade jag på morgonen istället för på kvällen eftersom jag inte orkade igår kväll, så isället så tvingade jag mig upp ur min inte obehagliga säng och hoppade in i duschen. Okej, hoppade kanske är överdrivet, jag GICK in i den. Och nu sitter jag här färdigsminkad och färdigklädd och allt det där.

Idag går jag bara till 11.20 och det kommer bli grymt skönt kan jag lova. Jag är redan jätte skol trött trots att vi hade lov förra veckan. Men det är ju bara fem veckor eller någonting kvar till nästa lov så det kommer också bli skönt. Som jag längtar. Nu börjar det bli stressigt så jag måste gå. Men ska försöka pressa in ett inlägg senare idag också. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback