Fullbordad dag.

Nu har vi sett en film på tv. Fun with Dick and Jane, ganska gammal film, men den är ändå jätte rolig.

Jag och syster for på ett pump pass och det gick ganska bra. Jag var lite tröttare än vanligt eftersom jag är jätte förkyld men snart är jag nog igång igen. A lovade att komma till sängen om ett "litet!" tag men har inte hunnit komma än så jag bestämde mig för att snabb skriva ett inlägg. Den här dagen har varit näst intill perfekt måste jag säga även fast mitt humör var nere på noll imorse, men efter att ha suttit ett tag i solen så blev det bättre och har varit bra hela dagen. Nu är jag rätt så trött och ska sova bara A kan komma någon gång. Jag känner mig ensammen!

Så sängen är mitt nästa mål, men eftersom inte A har kommit än så kan jag skriva lite till. Jag känner mig jätte tjatig om honom men han är det enda som existerar just nu eftersom jag inte gillar att sova ensammen. Det är inte av någon annan anledning, jag lovar.. Eller okej, han kan vara mysig ibland, lägg märke till ibland på dagarna också. Men inte är det ofta. Hehe, nej jag skojjade bara. Han är jätte mysig nästan jämt. Men nu ska jag gå och läsa litegrann eller något tills han kommer. Good night people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback