Finally home.

Idag är en trött dag. Jag känner mig väldigt hängig och förkylningen sitter i. Det blir även en pojkvänfri dag idag vilket inte gör saken bättre. Jaja, jag får väl mysa med min katt istället, han är ju minst lika mysig.. Not. Mitt humör är nere på noll igen. Jag har haft ont i magen hela dagen och hållit på att somna med jämna mellanrum. Men nu är jag hemma iallfall och det är iallfall någonting. Synd bara att jag har lovat mamma att tvätta och hänga tvätt. Men förutom det, ska jag inte röra mig idag! Jag skriver nog mer sen men jag måste börja med tvätt hängandet och städandet nu så att jag får det gjort. Nu kan jag iallfall lyssna på musik på min dator igen eftersom A hittade kabeln som hade lossnat. Jag hade faktiskt kunnat göra det själv, men jag trodde att den bara var lös eftersom det brusade så mycket, men den var helt ute så A kunde göra narr av mig ännu en gång, hehe. Nej men tack älskling för att du lagade ljudet iallfall! Hej då people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback