Dagen har blivit bättre.

Nu är jag piggare och på lite bättre humör efter en spanska lektion med härliga människor. Jag är fortfarande på skolan fastän jag har slutat och sitter i biblioteket och väntar på beskedet från A om vi ska till han eller till mig idag eller om jag ens ska vara med honom. Jag tror att vi ska till honom dock men då måste jag vänta här hur länge som helst så jag tror att isåfall, om jag ska fara till A så går jag på stan eller går förbi farfar eller någonting. Jag borde dela ut mina cvn innan det är försent men jag får aldrig ork eller mod till att göra det. Dagen har varit rätt så seg men det var faktiskt ganska god mat idag till och med, potatis och purjolöksoppa. Gött!

Så dagen har ändå vänt och blivit bättre. Jag måste dock städa idag egentligen eftersom jag hällde ut alla mina grejjer ur några påsar igår och sen så tittade jag igenom mitt smink och orkade inte plocka undan det heller. Usch,usch. Nu ska jag titta på bilder från i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback