Börjar bli less nu..

Jag sitter på skolan och väntar på att A ska sluta. Han slutar kring 15.30 typ och jag slutade 12.50. Jag känner att jag börjar bli väldigt less på att sitta och vänta på honom de dagar jag slutar tidigt och jag har även kommit fram till att när det blir varmare och snön försvinner så ska jag vara lite töntig och köra moppe på onsdagar då jag börjar 9.30 och slutar 11.20. Då slipper jag sitta här till 14.00 iallafall. Det är faktiskt inte så roligt som det låter (om det nu låter roligt..?)

Denna dag kommer spenderas i Djupviken med A. Vad vi ska göra har jag ingen aning om än så länge, men jag är ganska taggad på att fara och träna iallafall. Jag ska tjata på A att skjutsa mig så kan jag köra ett body pump pass eller bara köra i det vanliga gymmet eller någonting, det ska nog ordna sig. Idag har vi bara "pluggat" på en lektion, engelskan. För på svenskan var vi och såg någon dans och på spanskan såg vi film så det har varit jätte skönt att få ta en dag i skolan där man inte pluggar så mycket. Föresten så känner jag att jag börjar sakna mina pengar nu. Jag har sett såå många saker som jag vill ha men inte har råd med. Snälla Birgitta, kan jag få jobba? Jag hoppas att jag får nått av jobben som jag har sökt också. Jag sökte tre jobb för nästan alla hade redan sommarjobbare men i värsta fall får jag jobba kommunalt. Blä.

Nu ska jag sluta skriva på detta inlägg och göra någonting annat istället. Men vad ska man göra på en skola där alla har lektioner eller har farit hem? Jag hittar nog på något. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback