Blir det fest trots allt?

Jenny ringde nyss och undrade om jag ville komma på fest hos hennes boyfriend, så vi får se om jag far dit ett tag, det var jätte länge sen jag var med henne och det känns som om jag har varit dålig på att höra av mig på sistone, så jag saknar henne och det skulle vara roligt att få träffa henne.

Så då blir det nog kanske att fara dit ett tag. Det skulle vara 15+ idag på stat men det kommer nog mest vara 94or och 93or där så jag tror inte att jag ska fara in dit eftersom jag är säker på att det kommer vara tråkigt och jag är inte så sugen på att betala 50 kr i onödan, så jag orkar nog inte gå in dit. Jag är jätte sugen på att jobba imorgon eftersom I need money! Men vi får höra om min "chef" hör av sig. Hehe, hon är långt ifrån chef egentligen men vad annars ska man kalla henne? Om hon inte jobbar får ju jag jobba så på sätt och vis är hon ju min "chef". Jag har sett massor av snygga kläder på rea och det är en av anledningarna till att jag verkligen behöver pengar. Plus att jag måste köpa en liten sak till A ;) Nu är du nyfiken va?

Nu ska jag gå och hjälpa mamma och pappa med maten för att få någonting att göra. Jag skriver kanske senare eller imorgon eller någonting. See ya!

Kommentarer
Emma säger:

sv; Tack så mycket! Hoppas du får en trevlig kväll :)

2009-03-20 | 18:12:29
Bloggadress: http://eahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback