Bedtime stories

Vi har precis sett klart Robinson och det var faktiskt bra. Jag har inte sett Robinson på flera år med nu när jag väl ser det så undrar jag varför jag inte sett det oftare. Jg tycker dock att Erik med tuppkammen borde ha åkt ut istället för Michel för att Erik verkade så otrevlig och sur av sig, men det är ju min åsikt. Vem tycker ni borde ha åkt ut? Nu ska jag kanske fortsätta att se på tv eller en film eller någonting, jag kanske till och med hinner att plugga lite. Men plugga på en lördag låter inte särskilt frestande så det blir nog film trots allt så får jag plugga imorgon istället. Det låter lite mer naturligt att plugga på en söndag, hehe.

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom då att jag nog ska se film om ett tag. Bedtime stories blir det nog, fast vad ska jag göra sen? Sova är ingen idé eftersom vi ska hämta mamma och pappa inatt/ikväll och det blir ju typ kring nångång efter tolv, men i värsta fall får jag väl städa. Nu blir det film för min del.


Kommentarer
moonzanna säger:

Hej !



jag tänkte bara tipsa om att du kan vinna ett HELT VALFRITT plagg ifrån Paprikastore.se på min blogg..

i butiken finns det märken som fornarina,ed hardy med flera och både tjej och killkläder.

Så titta in och delta vettja ;)



Vänliga hälsningar

MZ

http://moonzanna.blogg.se

2009-03-21 | 23:45:59
Bloggadress: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback