Bad, bad, bad day.

Jag sitter i biblioteket på skolan och har engelska. Vi är i grupper och ska plugga om ett land. Jag och Sally har om Ireland fast hon är borta så jag får plugga på på egen hand, men det går ju lika bra. Idag är jag jätte, jätte tärd och det känns som om jag inte kommer klara hela dagen på skolan även fast jag bara har tre lektioner. Jag och Jessica hade tänkt att fara på body pump idag men just nu känner jag att jag är alldeles för trött så vi får se hur det blir med det. Dessutom har jag lyckats att bli jätte sjuk också. Not fun.

Så om jag inte far på body pump då ska jag bara vara med A och ta det lugnt, för jag orkar verkligen inte göra någonting ansträngande. Sova är jätte frestande just nu.

Imorse snoozade jag till 7.55 och jag måste gå till bussen 8.13 så det blev jätte stressigt. Och jag kunde inte bestämma vad jag skulle ha för kläder eller någonting heller. Och frukost hann jag inte med, så nu är jag hungrig. Jag vill ha påsklov nu och inte om 5 veckor. Onödigt.

Nu måste jag ta och fortsätta jobba på mitt jobb. Jag vet inte när det ska vara klart men eftersom jag inte har varit så effektiv på  lektionerna är det bara att köra! Hoppas ni har en  bättre dag än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback