Ännu en fredag

Idag är det fredag och jag vet inte om jag ska fara ut och göra någonting eller om jag ska ligga hemma med A och mysa. Jag har lite ångest över det men det mesta pekar faktiskt på att jag ska vara hemma, men vi får se. Mormor skulle få komma hem från sunderbyn idag så vi ska fara och hälsa på henne direkt efter skolan och säga hej. Jag hoppas att hon mår bättre nu min underbara lilla mormor!

Nu sitter jag i en datasal på skolan och har svenska. Vi ska presentera ett film intro och jag har knappt börjat eftersom jag är sjuk och inte har hunnit. Men jag har valt fillm så när jag kommer hem ska jag se introt på den och göra i ordning litegrann.. Eller jag gör det nog på söndag eller imorgon istället..

Vi har förhör på samhällsen som jag inte heller har hunnit plugga på eftersom jag har varit sjuk och knappt vet vad vi håller på med. Så jag ska se hur svårt det är men ska i värsta fall fråga om jag får göra det någon annan dag. Det är bara att hoppas på det bästa. Tillbaka till svenskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback