1,5 år sedan.

Igår och idag har jag varit hemma från skolan. Igår mådde jag skit dåligt och hade sprängande huvudvärk hela dagen så jag orkade inte skriva någonting. Idag är alla på friluftsdag men eftersom jag är jätte förskyld så tänkte jag att det nog inte är så bra idé om jag skulle fara idag heller så jag stannade hemma idag också. Idag har jag och A varit tillsammans 1 år och 6 månader. 1,5 år alltså. Så dagen kommer spenderas med honom utan datorer så vi får se om jag skriver nå mer senare. Nu klev jag precis ur duschen och ska städa upp hära litegrann, sen blir det att ta det lugnt tills A slutar skolan.

Kommentarer
Sandra säger:

Grattis till er :D

2009-03-18 | 13:34:33
Bloggadress: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback