Vad gör ni på lördagskvällar?

Jag har lyckats städa mitt rum och det har blivit jätte bra, jag har även hunnit göra en massa andra saker som tex läst ganska så mycket ur en bok och sett en film med mamma och pappa. Tänk att förr längtade man hela veckan till dom här mysiga lördagarna då hela familjen låg i soffan och såg en film samtidigt som man åt någonting gått. Tänk att nu mera är en lördagskväll inte en lördagskväll om man inte är ute och ränner med vännerna och gör stan orolig. Men man blir tillsammans med någon kommer den här längtan tillbaka av att bara ligga hemma på lördagskvällar och se på tv och äta något gott. Det jag vill komma fram till är att jag tror att det vi helst vill är att ligga hemma på lördagskvällar och se film och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback