Update:

Uppdateringen har inte varit den bästa, men jag och A har inte varit ensamma med varandra på ett rätt så bra tag vi har haft ganska så fullt upp att vara med folk. Midsommar var jätte rolig förutom att jag fick på från stockbäcken till Svensbyn i alldeles förstora skor (jag och Cassandra snabbbytte) och att jag har minst 1000 blåmärken på benen och på armarna. Men kvällen började hursomhelst hos Jennifer på Liden där vi grillade, åt och hade det trevligt, sen åkte vi släp bakom Peters epa till Lillpite, där alla redan hade farit, så vi fortsätta åka till Stockbäcken på byagården där det var fullt ös ett litet tag tills polisen tydligen kom. och alla for så det var bara att gå hem. Men när vi väl var hemma så ringde vi Jennifer så Julia och Frida kom och hämtade oss med mopparna och skjutsade oss till Jennifer, där fortsatte festen fast A hade tyvärr redan hunnit fara hem.. Men det blev en hel del dansande på borden med Cassandra.

Sen igår mådde jag väldigt dåligt men for så småningom till A. Vi bestämde oss för att se på bio på kvällen men när vi for in till stan för att sätta våran plan i verket så mötte vi lite svensby folk så det blev att följa med dom och grilla istället. Vissa drack men jag var nykter eftersom det blev ganska mycket under midsommar, men vi hade jätte roligt iallafall! Jag lägger upp bilder på pixbox senare. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback