Sommarlov, here I come!

Hejsan! Uppdatering: Idag fick jag stiga upp kl 7.00 eftersom jag var tvungen att göra om kursprovet som jag fick IG på. Jag råpluggade hela morgonen och gårkvällen. När jag väl stod där utanför Annas (min spanska lärare) arbetsrum så kände jag paniken komma krypande (vilket den så gott som alltid gör när jag har prov). Jag fick gå in i ett rum där hon stängde in mig och sa att jag skulle komma till hennes arbetsrum när jag var klar. Det gick ganska snabbt för mig att skriva och när jag kom till Anna med provet så sa hon att hon tyckte det gick snabbt. Hon sa åt mig att gå ut i korridoren och vänta medans hon rättade det. Dom där två minuterna (eller hur länge det nu var) var dom nervösaste i mitt liv, och när hon kom ut från arbetsrummet och sa till mig: - Grattis Linda! Du fick godkänt! så kände jag två stora stenar falla ner från mina axlar. VILKEN lättnad!

Nu är jag iallafall alldeles för trött för att skriva någonting. Jag tror inte att jag orkar uppdatera nå med idag, men.. NU HAR JAG SOMMARLOV!!!!! GAAAAAH, det måste firas på ett eller annat sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback