Nu drar jag

Planerna för kvällen kommer troligtvis bli lugna. Jag funderar på att sova över i husvagnen som är på havsbadet så det kommer bli lugnt och skönt. Nu väntar jag på att Sandra ska komma och hämta mig så att vi kan fara till havsbadet där redan A är med mamma. Jag har dock inte packat än men det dröjer typ en halvtimme tills Sandra kommer och jag ska väl antagligen inte ha med något speciellt heller, vi får se hur det blir. Föresten så sålde jag ju mitt första armband till mamma igår, har dock inte hunnit få pengarna än, men jag blir glad bara någon tycker det är fint. Jag ska då ta med dom till havsbadet så får vi se om någon är intresserad, jag säljer dom ju väldigt billigt så någon kanske förhoppningsvis är intresserad.

En sak som jag njuter av väldigt mycket just nu är att jag alltid är ledig på måndagar och tisdagar (tills jag börjar jobba kommunalt då), enligt mig så är dom de jobbigaste dagarna i veckan så det känns extra skönt att få vara ledig på just dom dagarna. Jag och Birgitta har däremot inte hunnit planera hur "schemat" över hur vi ska jobba i veckan ska vara. Men antingen blir det väl så att jag jobbar på fredag och lördag, men vi får väl se. Det är faktiskt dom dagarna som jag vill jobba på i sommar eftersom att mamma och pappa kanske hade tänkt att fara och hälsa på Jennie i luleå på torsdag så det skulle vara jätte roligt att få följa dit också, så vi får hoppas på det bästa. Men nu måste jag verkligen dra mig vidare och börja packa innan Sandra kommer så att jag får med mig någonting, typ täcke och så, jag känner mig inte sugen att sova utan täcke inatt så att.. Men vi ses!

Kommentarer
Gina säger:

Nja inte så roligt blev det när man ungefär totalt misslyckades! :D haha, men tack ändå (:

2009-06-29 | 23:38:36
Bloggadress: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback