Nu är jag sådär uttråkad igen..

Jag har varit duktig och gjort ett försök att städa mitt rum, och så har jag gjort ett nytt armband men jag orkar inte lägga upp någon bild på det just nu. Jag börjar få slut material, jag har ingen rem kvar eller någonting så jag kan nog kanske inte göra så många armband de närmaste armband, inga jätte fina iallafall men jag ska troligtvis på stan imorgon så då kanske jag köper nå mer. Jag har även hunnit starta en tvättmaskin, bara jag inte glömmer bort att hänga den den här gången.

Jag lyssnar på lite musik från den underbara filmen "PS I love you", det är då musik att rekommendera kan jag iallfall säga. Jag har föresten laddat upp lite bilder på pixbox nu från de senaste dagarna, kan lägga upp någon bild här också men ni vet ju vars ni ska kolla för att få se mer bilder, eller hur? Jaja, hur som helst så har jag ingenting att göra just nu så jag funderar på att ta en promenad eller någonting, men jag har ganska mycket att göra så jag vet inte om jag har tid att göra det, men jag måste verkligen ta tag i att gå ut och gå igen. De senaste dagarna har jag varit mer sugen på att ligga på stranden och steka så att det har inte gått så bra. Men nu ska jag dra mig vidare, ha det bra!


Så såg jag ut


Nina och jag


Inlindade i filtar på Lars båt

Kommentarer
Gina säger:

Jag har min första jobb dag ikväll på Call-Up (:

2009-06-29 | 14:52:30
Bloggadress: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback