Mina senaste skapelser

Idag var det tänkt att jag och syrran skulle stiga upp 8.30 för att fara ännu en dag till havsbadet och sola. Men det har inte varit nå soligt idag så det sket sig, istället kommer jag tillbringa datorn till att läsa, göra armband, sitta vid datorn och se på tv, eller kring 17.00 ska vi ut till havsbadet istället och grilla med mamma och pappa, men det kommer bli en lugn dag som det ser ut nu.

Jag har gjort fyra nya armband som jag inte har visat er än. Jag satt och gjorde tre av dom bara igår eftersom jag var pigg och fick nått ryck, så därför har jag iallafall tänkt att lägga upp bilder på dom:


SÅLD


En kedja med ett hjärta av glas på. Gjorde tre stycken av detta
och kommer troligtvis sälja alla för 25:-



En flätat rem (tre remmar) med ett halvt hjärta och en ring
där man knyter för att fästa armbandet. Gjorde två stycken av detta
och kommer att sälja det för 20:- styck

Bara ett enkelt pärlarmband. Gjorde två av detta
och kommer sälja båda för 20:- styck


Kommentarer
Gina säger:

Nej absolut inte, bra att det inte är förbjudet (; haha. Själv håller jag på att smälta bort här men kan inte ta mig så längt eftersom jag börjar jobba om ett par timmar bara, gaassh! :P

2009-06-29 | 13:52:15
Bloggadress: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback